נא הזינו את קוד שקיבלתם

הוסף לעגלה

נעלי פויינט לנשים

 

 

נעלי פוינט: ללכת על קצות האצבעות

חלומה של כל רקדנית בלט מתחיל להתגשם ברגע בו תקבל את האישור להתאמן על עמידה על קצות האצבעות, חלום הכולל כמובן גם את נעלי הפוינט המפורסמות עם סרט הקשירה מסאטן המלופף סביב הרגל והקרסול. נעלי הפוינט הן נעלי ריקוד מיוחדות המותאמות במיוחד לעמידת פוינט- עמידה על קצות האצבעות.

 

מבנה ייחודי ואיכות נעלי הפוינט

באולינדה אנו מאמינים כי איכות, התאמה ונוחות הנעליים לרקדניות הם המפתח להצלחה!

ייחודן של נעלי הפוינט הוא במבנה שלהן הכולל שלושה חלקים – הגבס  העוטף את אצבעות הרגליים ונותן תמיכה לקרסול, הסוליה מעור איכותי ברמות קושי שונות ובד הסאטן העוטף את כל הנעל בשילוב הסרטים.    

 

הסוגים השונים של נעלי הפוינט

אצלנו בחברת אולינדה, ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי נעלי פוינט מתאימות לרוחבי הרגל השונים, במגוון מידות, כולל חצאי מידות ולרמות הריקוד של הרקדנית. בהתאם לכך, נעלי פוינט לרקדניות מתחילות מיוצרות מסוליית עור איכותית ורכה ושרוך אלסטי להתאמה מירבית.

לעומת זאת, נעלי פוינט לרקדניות מתקדמות מיוצרות מסוליית עור חצי רכה ובשני רוחבי כף הרגל-  צר או רחב. בהמשך, רקדניות מקצועיות צריכות נעלי פוינט עם סוליית עור קשיחה.

 

טיפים חשובים לפני רכישה של נעלי פוינט ואחריה

ראשית, הדרך הטובה והמומלצת ביותר לבחור נעלי פוינט היא ע"י מדידה של הנעליים, תוך ליווי וייעוץ של אנשי הצוות המקצועי שלנו. במידה ולא מתאפשר לכן להגיע לחנות המפעל, הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכן גם בייעוץ טלפוני ונשמח לשתף אתכן במספר טיפים חשובים לרכישה נכונה של נעלי הפוינט הבאות שלכן. 

לפני הרכישה, כדאי לדעת כי נעלי פוינט שונות מכל נעל אחרת שרכשתן און ליין, החל מהמדידה ועד האישור הסופי שיש לקבל מהמורה לבלט. צריך לקחת בחשבון שמידת נעלי הפוינט צריכה להיות גדולה בחצי מידה ממידת הנעליים שהרקדנית נועלת בד"כ, זאת משום שמלבישים כריות סיליקון או ספוג על אצבעות הרגליים והן תופסות נפח. בנוסף, יש להתחשב ברוחב כף הרגל  ובהתאם לכך להזמין את מידת הרוחב המתאימה לסוג הנעל. (שימוש בסיליקון /כרית ספוג זה הכרחי בכל שימוש עם נעלי פוינט)

 

לאחר הרכישה, רצוי שהמורה לבלט תאשר את התאמת הנעל לכף הרגל של הרקדנית וההתאמה לרמתה המקצועית.

הטיפ האחרון שלנו נוגע לשמירה ואחסון הנעליים, אנחנו באולינדה ממליצים לכן לאחסן את הנעליים במקום מאוורר ויבש על מנת לשמר את מבנה הגבס וליהנות משימוש איכותי וארוך יותר.

תוצאות: 4 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: נעלי פויינט לנשים
מידה
34(4)
35(4)
36(4)
37(4)
38(4)
39(4)
40(4)
41(4)
42(4)
צבע
טווח מחירים
סינונים נוספים

מידה צבע טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:

מידות 34-42

259 ₪ 250 ₪

מידות 34-42

259 ₪ 250 ₪